Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.
Biuro Wsparcia i Dostępności ASP serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w warsztatach dla redaktorów stron internetowych oraz profili w serwisach społecznościowych

O szkoleniu

Jakie są zasady tworzenia treści tekstowych i nietekstowych na stronach internetowych?

Jaka jest prawidłowa hierarchia nagłówków w artykule?

Jak przygotować materiały multimedialne?

Szanowny redaktorze serwisu asp.waw.pl!

Odpowiedzi na powyższe, oraz wiele, wiele innych pytań poznasz w trakcie jednodniowych warsztatów dla redaktorów stron internetowych oraz profili w serwisach społecznościowych, organizowanych przez Biuro Wsparcia i Dostępności ASP w Warszawie.

W związku z pracami nad wdrożeniem nowej strony internetowej ASP, szczególnie nam zależy, by także treści udostępniane w serwisach Uczelni były dostępne dla jak największej liczby użytkowników.

Warsztaty będą miały formę stacjonarnych zajęć praktycznych, w trakcie których dowiesz się jak tworzyć materiały zgodne z obowiązującymi obecnie standardami, uzyskasz też wiedzę na temat technologii wspierających pracę redaktora.

Zwracamy się z prośbą o przekazanie tej informacji współredaktorom Twojej części witryny wydziałowej a także prowadzącym profile społecznościowe. Prosimy o podesłanie nam danych, na jakie dodatkowe adresy mailowe moglibyśmy osobom zainteresowanym uczestnictwem przysyłać wiadomości dotyczące szczegółów organizacyjnych szkolenia.

Zgłoszenia przyjmuje i wszelkich informacji udziela Biuro Wsparcia i Dostępności, pod adresem mail: dostepnosc@cybis.asp.waw.pl

Termin przesłania ww. informacji upływa 18.XI. (piątek)

Zajęcia zaplanowane są na grudzień, liczba miejsc ograniczona.

Z góry dziękujemy i do zobaczenia!